Tisdag.

Vaknade med världens huvudvärk, gick o la mig med den igår så den sov över ;-) Men tog en lur nu på förmiddagen med Amanda o då försvann den, eller Amanda sover än men jag gick upp o tog mig en kopp kaffe o tänkte skriva lite blogg...Tänkte gå till Frölunda torg idag o hämta paket men kom på att vagnen ligger i bilen, Amandas mössa o allt med ;-) Så de får bli en annan dag.


Ni anar inte hur skönt allt känns! Igår släppte allt, all oro inför att dom ska komma för tidigt o allt som varit. Bara att få höra att jag är den som Sverker Ek under hela år 2008 lyckats operera så bra fick verkligen hoppet att stiga upp till max!

Dagmar förklarade igår att man brukar OFTA missa 1-2 kärl mellan barnen som gör att man får för mycket fostervatten o att dom börjar växa dåligt runt vecka 26-28 igen. Men Jag har inte haft något. Den minsta har växt ikapp otroligt bra som hon uttryckte sig. Nu kanske man kan njuta lite av att vara gravid o slippa gå o oroa sig hela tiden!

nej disk inplockning som gäller nu.. hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0