Gammakamera-undersökning

I morgon ska min lilla älskling in o göra de. Men de är ju bra att hennes njurar kollas upp. I morgon 9.00 ska en nål sättas i handen på henne o sen ska dom spruta in det radioaktiva ämnet i blodet sen får vi åka hem några timmar sen ska undersökningen göras.

Hoppas dagen i morgon går fort...


På eftermiddagen ska jag till östra igen o göra ultraljud på tvillingarna. Mäta deras tillväxt, blodflöde, fostervatten o sånt som alltid görs varje vecka!!

Nu sitter jag o väntar på Michael, han är i lokalen o lämnar nycklarna till fredrik ;-) När Michael kommer ska jag in o duscha sen är de sängen som gäller, upp tidigt i morgon.. 6.30 som senast! Helst 05.30..


bjuder på bilder på Amanda från ikväll =)



Kommentarer
Postat av: Maria

hoppas att den går bra!!

2008-12-08 @ 06:22:25
URL: http://byggmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0