Fortfarande sjuk..

Dock ligger febern runt 38 idag. Inte 39,5-40 som hon haft 3 dagar. Så de är på väg ner nu..

Söndag idag igen då, tiden rusar förbi. Får se vad veckan har att erbjuda. Den 18 ska jag till barnmorskan iaf, då ska vi kolla förlossningen (fast jag sagt att jag redan sett) o skriva en förlossningsplan. Den 19 kommer Amandas farmor och Magnus hit en sväng =) Och den 20 ska jag ringa min läkare o se om hon hinner ta mig under sin jour. Och om jag kommer in till henne innan 15 så åker vi till småland annars åker vi inte ner fören den 21 ;-) Sen är det snart julafton.

Bara 10 dagar kvar, så de ska snart handlas mat o sånt inför jul o stekas köttbullar och göra jansons frestelse,skinka o mkt mer =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0