En dags tur ner till småland.

Japp de gjorde vi idag.. Åkte ner och hämtade Amandas nya säng som stått hos pappa ett bra tag nu, så i morgon ska den slipas och sen ska den målas =)

Igår var vi i hos Anders o hälsade på katterna, dom blev glada ;-) Men sura när vi gick dom trodde väl dom skulle få komma "hem". Men snart fattar dom väl att dom fått ett nytt hem =)


I morgon går jag in i vecka 34+0 :-) 4 veckor över tiden vad läkaren i Huddinge sa :-D Dagmar min läkare i gbg sa för 2 veckor sen att hon tror de blir i vecka 34. haha jag är nästan säker på att jag kommer gå januari ut till o med till bf kanske? bara för dom hela tiden sagt att dom ska komma tidigt, först vecka 25, sen 27, sen 30. O ja de går bara framåt det här tycker jag så varför skulle jag inte kunna gå hela vägen?

Alla frågar om dom kommit än ;-) Tessan, Emma och Mamma senast idag =) Mamma ringde o frågade om jag kläckt några kycklingar än och då sa jag att jag höll på o värpa dom, men Michael rättade mig och sa att jag ruvade ;-) För ut är dom ju inte på väg... 




♥ det bästa och mest underbara som finns i mitt liv är ni ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0