Böcker...

Igår betällde jag 2 böcker till min dotter som jag fått tips om o läsa för henne. Det är för barn från 1-3 år böcker som ska få dom o försöka förstå vad ett syskon är för något ;-)

Nejlika och lilla lilla lillasyster och en samlingsbok syskon och barn, liten och stor =)

Inte meningen att dom skulle beställas igår skulle bara se va frakten blev så var de beställt ;-)



På måndag är Michael ledig, ska göra gammakameraundersökning över njurarna på Amanda då. Först in på morgonen o få radioaktivt ämne insprutat i blodet, sen hem några timmar o sen tillbaka igen o göra undersökningen. Sen på eftermiddagen ska jag till läkaren o göra ul. Så Bättre han är ledig ;-)

Nej dags o spela lite på www.king.com 


Hej då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0