Att dom orkar...

Hålla på.

Jag har lagt ner stridsyxan mellan Ann-Christine, Christina och Peo för länge sen.


Ändå när man sitter o kollar på internet hittar man en sida där de står skit om mig.









O helt plötsligt blev jag ett sjöodjur enligt en människa jag inte känner. Johanna L heter hon och är Ann-Christines kompis!


Tänker inte skriva mer om detta nu, utan lägger ut allt här, så folk ska se att det är ni som skrivit och inte jag denna gång!

Är det fel av mig att vilja försvara mig när man läser sånt här?

Japp antagligen. Är väldigt sugen på de, men jag viftar ett sista försök med den vita flaggan o förväntar mig en ursäkt som jag tror jag kan få vänta på lääääääännnngggeeee.....



Och Magnus, givetvis har vi köpt en julklapp till dej oxå. Glömde bara skriva det ;-)

Kommentarer
Postat av: Monica (Alice mamma)

Jag vet inte vad det handlar om, men tråkigt att folk håller på :/ Hoppas det löser sig.

2008-12-01 @ 13:57:39
Postat av: vejjo

fattar inte heller hur folk orkar, jag har träffat ann-christine en gång när jag var med maria, fick fan inget bra intryck även fast vi knappt sade något till varandra. /anders bästa polare ;p

2008-12-03 @ 23:56:29
URL: http://eightbits.blogg.se/
Postat av: vejjo

fattar inte heller hur folk orkar, jag har träffat ann-christine en gång när jag var med maria, fick fan inget bra intryck även fast vi knappt sade något till varandra. /anders bästa polare ;p

2008-12-03 @ 23:59:24
URL: http://eightbits.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0