Möbel lös!

Haha ja de är vi. Ingen soffa,bokhylla,köksbord eller mattor ingenting! ;-) Men nytt kommer idag. Så fort Michael hjälpt anders hämta de sista o lämnat in vinterdäcken till kareby o fått nya.

På Ikea ska de inhandlas:
Ny soffa
Bäddmadrass
Köksbord med stolar
Skärmvägg
Gardinstång
Och så lite smått o gott (tavlor o sånt där)


På Jysk ska det inhandlas:
2 st Byråer
2 st kontorsstolar
Träpersienne till köket
och 2 fotöljer
Gardiner m.m

Rusta:
Mattor!!!


Sen har jag hittat en tv-bänk o vardagsrums bord vi ska åka o kolla på ;-)



Wiiieee =)


Äntligen får vi i ordning här hemma =) O mer space...


Nej nu ska jag sätta mig på golvet o roa Amanda =)


Lite bilder från igår när Amanda sitter på ett täcke på golvet o glor på teletubbies =)










Stökigt i backarna jag vet!!! Måste sortera hennes leksaker där i ;-)


Hennes toffsar som hon slet ur sen...

Kommentarer
Postat av: Kristin

Gud va kul med nya möbler :) William är också helt frälst i teletubbies :P Själv har man lust att strypa dom när dom repeterar allt 100 ggr hehe

2008-08-31 @ 12:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0