Hej hej!

Michaels hand såg ju inte alls för fräsch ut =S Men men...


I morgon blir de småland =) Ska bli skojsigt. Ska ta med hoppgungan o Amandas overaller hon hade i vintras till Isabelle, kommer inte ha någon användning av dom nästa år ändå även om de blir en tjej/eller t.om tjejer! Väntar på tvättmaskinen så jag kan hänga upp tvätten o slänga in en ny, sen ska jag plocka ur all disk ur diskmaskinen o in med den nya. Sen vaknar nog Amanda o då blir de bus.. =)



När jag vaknade i morse fick jag en känsla av att jag slått Michael i natt?! Så vart tvungen o ringa o fråga han men de hade jag tydligen inte gjort utan han hade bara skriket aj när han stött i handen när han vänt på Amanda. På tal om den lilla fröknen så har hon börjat ligga i vår säng igen! Men de ska de snart bli slut med för så fort Anders hämtat möblerna så ska hon få sova i eget rum i sin nya säng som står i småland!


nej nu är de dags o dra sig, tvätten väntar..






en bild från i julas på min lilla tjej, se va hon växt! Helt sjukt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0