För...

5 år sen blev jag övertalad av Hanna och Alexandra att åka med o bada i borlången. Till slut fick dom med mig dit =) Och tur var väl det för där var min underbara söta sambo <3


Vi kte iaf dit och badade och så såg Hanna & Alle Michael o Fredrik.Michael stannade och frågade oss vad man brukar hitta på där nere (smålandsstenar). Vad vi svarade har jag ingen aning om. Sen åkte vi med min moster Marita hem till Hanna och där skyndade vi oss o slänga på oss smink o kläder o parfym o all skit vi tjejer brukar ta ;-)
Sen började vi gå ner mot samhället i hopp om att dom kanske skulle komma åkande förbi, vi visste att dom höll till uppe på furugården så vår plan va att gå dit o bara strosa runt lite om dom inte kom på vägen.

Vi hann inte mer än bakom kröken på vägen för en snygg Michael i en röd saab med solbrillor stannade o frågade: Ska ni med o grilla. Jag pratade i telefon o helt plötsligt skulle jag in i en bil, och åka emd 2 främmande människor. Hehe. Vi stack tillbaka till borlången o Michael o Fredrik grillade o vi drack cider eller va de va vi fick?

Vad det cider älskling???

Sen stack vi iväg till sjö nr 2 skärshult, då hade jag minsann spanat in Michael ;-) Och så klart bestämt mig för att han är MIN!



Här har ni mig o Hanna när vi går bakom Michael på badbrygfgan, precis (och då lovar jag precis) innan Michael vände kameran om och tog detta kortet gick jag o låtsas klämde han i röven i luften o fjantade mig, fatta va pinsamt de hade vart om han fåt med de Haha!

Fredrik, Alle, och Michael hoppade i och badade, jag o Hanna satt kvar mitt i natten på bryggan. När Michael var tillräckligt långt ut i vattnet fråga jag va han hade för nr. Han skrek ut de klart o tydligt. Sen började massa sms flirt o ja sen hade vi strulat.


Sen blev de helt enkelt vi =D


Jag älskar dej Michael, du är bäst älskling. På ALLT ;-)


Kommentarer
Postat av: Maria

=D är det redan 5år?

2008-08-11 @ 14:45:53
URL: http://byggmaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0