:-)

Vi har en fin bil igen =) O den brummar gött.




Igår gick vi o handlade, Amanda fick klappa 4 st hundar, 1 dalmatin, en sådan hund som båtsman (tjorvens hund), och 1 pudel o en annan liten ilsk hund =) En tant som kom o gick med allihopa. Amanda va iaf över lycklig. Tror det bara är en förkylning som  är på g på Amanda. Hon e snuvig idag och feber så tror hon e förkyld bara =)

Michael kom hem sent igår, de tog tid o få bilen fin =) Men den blev riktigt fin, behövs bara nya fälgar på sen e jag nöjd ;-)
Han kommer hem sent idag med men han slutar tidigare på fredag då vi ska till småland :-) Jag måste tvätta tills i morgon men ingen ork men får ta mig i kragen o stoppa in en maskin..



Blev akut sugen på pannkakor åt 3 st sen kom allt upp så nu är jag absolute inte sugen på de. Behållt 3 knäcke med salt på idag men bättre än inget. Jag har ont i huvudet o är trött. Ska sova en stund när Michael kommer hem tänkte jag..


Hej hej nu ska jag leka lite med min dotter..

Kommentarer
Postat av: Louise - Sveriges största au pair blogg

Läste precis om hur du träffade din sambo för första gången, lät uuuur mysigt ju. och vilken tajming att han kom med bilen precis när ni gick där. Fast det kanske är det som kallas för ödet.



Vacker dotter du har!!

Kramar Louise

2008-08-20 @ 05:06:16
URL: http://louisesa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0